Gdzie szukać ofert współpracy w dropshippingu?

0
3970
hurtownie dropshipping współpraca

Zainteresowanie sprzedażą bez magazynu stale wzrasta. Zalety dropshippingu wykorzystują zarówno początkujący sprzedawcy ceniący rozwiązania ułatwiające rozpoczęcie sprzedaży, jak i przedsiębiorcy z wieloletnim doświadczeniem, dla których liczy się możliwość stałego poszerzania oferty. Podpowiadamy, gdzie szukać ofert współpracy od hurtowni dropshippingowych!

Skorzystaj z listy hurtowni dropshippingowych


Najprostszym sposobem na znalezienie kontrahenta jest skorzystanie z listy hurtowni dropshippingowych udostępnionej przez platformę sklepów internetowych. Przygotowane zestawienie okazuje się pomocne nie tylko przy wyborze partnera biznesowego, ale przede wszystkim w trakcie importowania towarów do sklepu oraz samej sprzedaży dropshippingowej. Dlaczego? Ponieważ przygotowane oprogramowanie działa kompleksowo i pozwala automatyzować szereg procesów.
Umieszczenie hurtowni na liście jest więc równoznaczne z tym, że w ciągu kilku chwil pobierzesz produkty do swojej oferty, a wraz z nimi wszelkie niezbędne dane np. cenę, parametry i zdjęcia. Co więcej, mechanizm zadba o aktualizację stanów magazynowych, dzięki czemu korzystanie z magazynu hurtowni nie będzie wiązało się z ryzykiem sprzedaży niedostępnych już produktów.

Szukaj hurtowni w grupach dropshippingowych


Grupy na Facebooku poświęcone dropshippingowi to cenne miejsce wymiany doświadczeń. Prócz pytań związanych ze sposobem obsługi zamówień, stroną techniczną systemów do dropshippingu, znajdziesz tam mnóstwo ofert hurtowni z wielu branż. Nie musisz ograniczać się do przeglądania gotowych ogłoszeń, ponieważ posty zawierające w sobie informację o poszukiwaniu towarów cieszą się dużym powodzeniem.

Co więcej, przedstawiciele hurtowni dropshippingowych przebywający na grupach są skłonni do udzielania dodatkowych rabatów lub ustalania preferencyjnych warunków dla jej członków, z czego warto skorzystać. Wśród szerokiego grona sprzedawców znajdziesz także opinie dotyczące jakości współpracy z danym kontrahentem.

Pytaj o możliwość dropshippingu


Tradycyjne hurtownie coraz częściej idą z duchem czasu i uruchamiają obsługę zamówień dropshippingowych. To, że nie znalazłeś zakładki „dropshipping” nie daje pewności, że hurtownia nie pracuje w tym modelu. Nie bój się pytać o możliwość dropshippingu! Być może został on niedawno wprowadzony, oferowany jest tylko wybranym partnerom lub kontrahent nie rozważał poszerzenia zakresu działalności o ten obszar.
Pytania stanowią wyraz zainteresowania, będącego jednym z głównych czynników branych pod uwagę przy wprowadzaniu nowych usług, co warto wykorzystać podczas szukania partnerów biznesowych. Pamiętaj, że jeśli do wysyłki produktów w dropshippingu chcesz używać własnych etykiet kurierskich, a nie obsługi logistycznej hurtowni, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty rzędu 2-3 zł od każdej paczki.

Hurtownia dropshippingowa – na co zwrócić uwagę?


Za znaczną część zadowolenia Twojego klienta odpowiada hurtownia dropshippingowa. W końcu to ona odpowiedzialna jest za zabezpieczenie kupionego przedmiotu i szybkie wysłanie paczki. Hurtownia, hurtowni nierówna, a wiele problemów związanych z dropshippingiem wynika z niedociągnięć po stronie kontrahenta. Dlatego decyduj mądrze! Zobacz, na co zwrócić uwagę podczas wybierania hurtowni dropshippingowej.

  • czas od wpłynięcia zamówienia do nadania paczki,
  • częstotliwość aktualizacji stanów magazynowych, by uniknąć sprzedawania towarów, których nie ma już na stanie,
  • sposób składania zamówień (przez panel w hurtowni lub mailowo),
  • przygotowanie towarów do sprzedaży (zdjęcia, opisy, parametry),
  • obecność progów rabatowych,
  • możliwość uzyskania kredytu kupieckiego,
  • dostępne formy dostawy i ewentualna dopłata za korzystanie z własnych etykiet kurierskich,
  • reguły zwracania towarów (korekta faktur, możliwość przechowywania towaru zwróconego przez klienta w hurtowni).

Pamiętaj, że dobra hurtownia dropshippingowa to nie tylko ta, która szybko dostarczy towar klientowi. To przede wszystkim kontrahent ułatwiający Ci obsługę zwrotów i reklamacji.